За традицією, ще з 2015 року, Новий Рік я зустрічаю в горах. 2019 теж не став вийнятком. Дивлячись на прогноз синоптиків, було все печально, хоча надія все таки була, оскільки їхні прогнози більше не збуваються, ніж збуваються..
Після довгих роздумів, все таки вирішили йти зустрічати на Говерлу! Це би був мій третій Новий Рік, на найвищій вершині країни. Для Аскара, з яким я вже не раз був у горах, це вже десятий!!!
Отож, приїхавши 30-го числа в Лазещину, яка порадувала справжньою карпатською зимою, на відміну від Львова і Франківська, ми вирушили спочатку у Казмєщик (це по дорозі на Говерлу) А далі вже почався серйозний набір висоти, і ми як і планували, зупинились на полонині Гропа, з якої відкривається прекрасний вид на Говерлу!

Приємною несподіванкою, стала просто ідеальна нова колибка, в якій вже були чотири туристи з Дніпра, які нас гостинно запросили до себе (дуже приємні люди, і досвідчені мандрівники)
От і настало 31 грудня, і ми офіційно розпочали підготовку до зустрічі Нового Року)))
Виходив я останнім, оскільки люблю пофотографувати, і нікуди дуже не спішив. Вийшов близько 12.00. З полонини Гропа, відкривається фантастичний вид на Говерлу!!!
В найблищу добу, її вже більше видно не було)) Забігаючи наперед, скажу, що синоптики були праві)
На виході з зони лісу ( висота близько 1700 м.), почали милувати око, і об’єктив фотокамери, смереки чудернацької форми, обліплені снігом і оброблені, як витвір мистецтва- вітром..

Все навкруги було як в чорно білому кіно )))
Всю свою компанію, я зустрів в еко пункті, що знаходиться у підніжжя Говерли, невеличкий будиночок для відпочинку туристів, який існує, як і багато інших об’єктів в наших Карпатах, завдяки громадській організації “Карпатські стежки”! Їм респект!!!
Шлях до еко пункту, зайняв близько двох годин. Попивши гарячого чаю, ми дружно пішли на підйом, який мав би зайняти 30 хв.

Вийшовши на вершину, на якій вже була досить велика кількість наметів, ми теж розпочали підготовку до встановлення своїх)) Робота кипіла, потрібно було підготувати місце, закопатися в сніг, поставити намет і побудувати вітрозахисну стіну з снігу.
Видимість була погана, все в тумані, але вітру майже не було.
Туристи підходили до пізнього вечора. Загальна кількість наметів на Говерлі в новорічну ніч, сягнула числа 19.
Святкування Нового Року розпочалося спочатку з зворотного рахунку. Після чого, на висоті 2061 м. у виконанні понад сотні чоловік, пролунав Національний Гімн України!!!
А далі розпочалось святкування.

Багато охочих піднялися на Говерлу, суто для зустрічі Нового Року, з найблищих Казмєщика і Заросляка, потім пішли до низу..
Вранці погода різко погіршилась, зірвався просто штормовий вітер, тож намет потрібно встановлювати дуже надійно, замість звичайних коликів використовувати або спеціальні штормові, або трекінгові палки..
При спуску, видимість була практично нульова, від сильного вітру, в моменті замітало свіжі сліди..в таких випадках, просто життєвою необхідністю є туристичний GPS навігатор, смартфон не підійде, він вимкнеться в моменті. Небезпечними є снігові карнизи над обривами, а на спуску з Говерли, їх багато..
Спустившись нижче, де вже не було вітру і була нормальна видимість, зустрів величезну групу, чоловік 30, які були одягнуті хто як..На мої попередження, провідник відреагував ніяк, все таки гроші важливіші…думаю далеко вони не зайшли..
Мої друзі пішли у Казмєщик, хотіли тепла, затишку і цивілізації ))). Мені ж хотілося побути ще на природі, і я без вагань, обувши снігоступи, потропив з головної стежки у бік цієї чарівної колибки, в пошуках новорічних кадрів)))
В будиночку нікого не було, тож я залишився на самоті, тільки я, і дика карпатська природа… ну і ще мишенятко )))

Знову розпочався сильний снігопад, який до ранку позасипав всі стежки.. Так що добре, що мав снігоступи, вибратися без них було б важко..
Тож Новий Рік пройшов знову в Карпатах, знову на Чорногорі… заряду позитиву повинно вистарчити на весь рік!!!
Всіх з Новим Роком!!!

Ну і новорічне відео з походу))):https://www.youtube.com/watch?v=pA8oJ3HSqlU&feature=share

Дякую за увагу, з повагою Михайло Ременюк.